Wednesday, December 31, 2008

winter yang hening

















ku terjaga.....
dek musculus orbicularis oculi ku tebuka

ku lihat fuad , kur masih terlentok dibuai angin pagi..
sesejuk menusuk medulla spinalis...

tidur ku terganggu..
mungkin kerna intonasi yang keluar dari foramen nasale kur...

ah..
bising saja dirimu kur...

cuba ku tutup pintu cerebrumku dari serangan kur itu...
yes...
aku berjaya...

tiba....



pain receptor di bahagian belakangku terasa pedih..
kurang ajar frod...

terasa penangan apeneurosis palmarisnya...
ku mencaci..
entah apa yang terkeluar dari orisku ini..
mungkin ada yg terkasar...



maafkan aku frod..
aku x sempurna..

terdengar jeritan kobe disebelah...
satu lagi penyeksaan buatku...

pedih lubang telingaku
cor( heart in latin) ku menjerit...
"mengapa kau kacau pagi winterku.."


mungkin kerna dek wifi antara cerebrum kami...
mungkin juga kerna malu tewas di jemariku( winning 9)
kobe terdiam...

ah...
lega hatiku..

ku mula melayang...
teringat kenangan manis...
saat aku dan si dia...
bermain bersama...



ah....
datang lagi si pengacau...
menghamburkan entah apa...


x mampu ku tutup musculus orbicularis orisnya..
ingin saja kuranapkan tulang mandible dam maxillanya..
ingin ku potong saja linguanya..
namun hatiku tersentuh

suara lambut mendayu-dayu..
"frodo , kur , boya"
kami ditunjukkan sesuatu...
terbeliak bulbus oculi kami...










ya Allah..
dah pukol 8.35 kot...


suboh blom tertunai...
naseb baek suboh abes kol 8.50...


Alhamdulillah..
masih mampu ditunaikan kewajipan atas diri kami ini...

*pesanan

jagalah solatmu dan berdoalah moga di teguhkan iman..
moga azam tahun baru lebih bermanfaat dari sebelumnya..
dipermudahkan urusan..
dan moga di murahkan rezeki...
amin...

4 comments:

  1. student galina poyo sekali lagi......dh ar aku yg kena kejut....tiap2 ari aku yg kena menyentuh achillis beliau untk bngun.... penipuan semata2.....

    ReplyDelete
  2. wei...
    anak murid yuri diam sudah...
    hahaha
    dah la x knai neuter ngan feminin...

    ReplyDelete
  3. salam...

    sweetnya...
    blog korang ke ni?

    hehehe...

    apa pun take care ye~
    lama la pula rasa tak berjumpa dgn korg ni...

    maybe bleh gi kuar mkn sekali ke bila2 free nnt dlm cuti winter ni..
    (erk, lepas awe habiss exam la..)

    ok.
    wassalam.

    ReplyDelete
  4. Woi, qaiyum saat ko ngan sape? hahaha
    Ingin aku kontraksikan musculus triceps aku dengan kelajuan tinggi kearah budak2 705 yg poyo,
    Sehingga Musculus buccinator korg mengalami kerosakan kerana kehancuran facial nerve...

    ReplyDelete