Sunday, December 28, 2008

kenapa tiba2......

assalamualaikum.....hahaahahahahhahaha......

apsal tiba2 aku nk buat blog ni....... maybe ni j 1-1 nya medium utk aku n budak2 705 bersuara diatas segala ketidak puas hatian mahupun penghargaan kepada sapa2...... hahahahahaha.....

lepas 3 bulan merangkap 1 semester aku duduk kt moscow..... semuanya sama x da apa pn berubah...

secara serius... aku memandang tinggi sapa2 yg ada blog.... bagi aku mempelajari cara befikir orang lain dapat membantu kita untuk mengetahui bahawa kita cukup2 BODOH....!!! hidup dengan jalan yang kita pilih sendiri membuat kan kita terus jumut dalam menakluk sesuatu....
apa yg aku cakap ni...... korang pikir lah sendiri...

maybe ni adalah muka surat depan blog aku.... blog yg aku x tau smpai bila riwayat di akan sampai....... maybe esok aku dh lupa id n passworg blog aku atau kisah blog ni akan tamat bila riwayat tuan dia pun di ambil tuhan... ALLAH lebih mengetahui.....

1 comment:

  1. haha..bgus2..
    de kmajuan..
    kitorg jiran hg akan slaloo jgok2 hg n blog hg..

    ReplyDelete