Friday, January 23, 2009

shes there no more.....

salam..
actually hari ni aku dapat berite sedih..
sorg cg aku yg gile best n rapat da pinda skola..
actually aku da dpt tau dr cg noraini samin about a week yg lepas,,


but tadi aku bangun tido, dpt 4 msg, 1 dr qaiyum, satu wadie, n 2nlg panjang sikit namenye aku save dalam phone, cg noraini panot..

"cikgu dah mula bertugas di SMKBP, sebagai pkHEM, doakan sy daat jalankn tugas dan tanggungjawab dengan baik,pastinya samura lebih baik dan mudah diurus"


die dpt promotion ke pk hem sane..
but is it that easy for someone who is really glued to samura to leave it..
aku rase die da sebati sgt ngn samura..although aku cam x happy sgt,
it must be so hard 4 her too..

so cam lepas ni, although kalau balik msia n gi samura balik pon..
maybe x dapat jumpe n sembang2 ngn die..
she really make my school day meaningful n fun..
x caye?? tanye abby ngn zac,,
n d fact that im gonna miss her..

just like my other colleagues there,,abby, zac,beep, yg top student sejarah dulu, , botak n mantoll yg susa nak score sejarah(bukan susa nak score..susa nak lulus,, but spm a1 gak) dulu ngn die, jim n starkey yg slalu tido dlm kelas sejarah(jim dengan reason penat practice rugbi)..,n others too..

x pe2..
nnti2 kite gather kat samura.. n kite visit die k..sume2 pon kan dah de lesen,,although abby da selalu accident, x tau la civic die ok lg ke x, jim ngn kete merah die yg aku x igt namenye,
botak ngn rxz,n aku?? haha..
tumpang je la..

but somehow,sebnrnye ape lg lebih penting,,
allah maa adil, mungkin ada insan2 yg lebih memerlukan dia dan m sure that she can do something on them too..so chill la syahir..dont be dat selfish..

although shes no longer there..but its not d end of everything..
since shes always deengan kite kan..deep down there,keep on burning n lightingup our hopes n determination to grow up n move further to another step n be someone..
such a nice mom to us..

gonna miss herrr....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

wish her all d best..
good luck ye cg..
kalau lah cg baca page ni,, hihi..
semoga happy selalu..=)

4 comments:

  1. knp cikgu pinda???
    saya still lg nak tips2 n kata2 perangsang yg PEDAS + Bernas dari kg!!
    waaaaaa....
    *sedey*

    ReplyDelete
  2. ya allah
    btol ke kur cr noraini pndh
    cpt sgt rasenye...

    ReplyDelete
  3. Salam buat Qaiyum. Terima kasih kerana menjeguk blog cikgu yang tak seberapa ini. Sungguh terkejut saya dan tidak menduga sama sekali, qaiyum jumpa blog saya ni. Tapi macam mana boleh jumpa cuba cerita sikit. Saya sekarang ni sebagai Guru Besar di SK Tunku Ismail Sg. Petani. Ok, semoga qaiyum dan rakan2 sukses di moscow.

    ReplyDelete